ÚBEDA. III Encuentro Internacional de Acuarelistas. IWS SPAIN. Plen air Painting.- Obra presentada al concurs. 56x56c. soport s/t. Paper Saunders 300 Gm2 muntat amb pinces.




ÚBEDA. III Encuentro Internacional de Acuarelistas. Plen air Painting.- Sorpresa amb la presentació d'obres fins a 200x200 cm emmarcades inclós algunes amb protector metacrilat,mai en la meva vida artística m'he trobat en pintura rápida semblants característiques. El sol d'Úbeda va brillar excel·lentment. Salutacions a tots els companys!! vem ésser més de 200 participants. Amunt!!!!

Comentarios

  1. A caball entre la teva acostumada abstracció, per
    la seva tècnica, i un figurativisme de profunda
    espirituitat, no mancada de records, la teva obra
    és, per a mí, veritablement ESPETARRANT.
    No ting altre paraula per definir el meu sentiment.

    ResponderEliminar
  2. Perduda la costum d'anar a cavall, el que he fet servir, per a visitar la teva obra, te la sella
    tant alta , com la seva B de burro.
    Maleït teclat.....

    ResponderEliminar
  3. Fernando!, tan és sella alta com baixa, jo mai he muntat caball parlant de bèstia, recordo com si fos ara com tu muntaves a l'Egara i jo a peu de terra t'escoltava: Jordàaaa. tonets i moltes gràcies tant desde baix com muntada que no he estat mai. amunt

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

2013 Noruega. 16th ECWS International Watercolour Exibition Loten Simposium