Jo n'he parlat, amb menys fotos, en el blog del meu home. Veure la Teresa en acció ha estat molt engrescador i veure de prop la seva obra m'ha confirmat la seva extraordinària creativitat. Gràcies. Us adjunto el link https://elpiset240.wordpress.com/
Aquarel·la damunt 3 cartolines postals, solcs del paper i fils de seda Arches 100% cotó, GF 300 gmq 10,5x15,5 cm La font de la Gran Via / Passeig de Gràcia (part central d'un tríptic)
Jo n'he parlat, amb menys fotos, en el blog del meu home. Veure la Teresa en acció ha estat molt engrescador i veure de prop la seva obra m'ha confirmat la seva extraordinària creativitat. Gràcies.
ResponderEliminarUs adjunto el link
https://elpiset240.wordpress.com/
gràcies!!! ho miraré amb clama, ara ja engrescada pel sopar de cloenda, amunt!!
EliminarMOLTES GRÂCIES! un gran suport, l'he penjat al meu FB per tothom qui el vulgui llegir, de nou: moltes gràcies!
EliminarUn bon reportatge de la teva col·laboració al Simposi, va ser molt enriquidor. Et felicito
ResponderEliminarGràcies M Antònia, m'alegra el teu enriquiment, sempre és d'agrair el reconeixement de l'esforç, ens veurem! tonets
EliminarEste comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
ResponderEliminar